Rólunk
A Humánpolitikai Igazgatóság HR szakértői működésének három pillérét, a Személyügyi Szolgáltatási Osztály, a Személyi Juttatások Osztály és a HR Fejlesztési Osztály alkotja. Tevékenységei során, közel 60 fővel, ellátja az Egyetem működésével összefüggő, emberi erőforrás menedzsment, munkaügyi és bérszámfejtési, valamint a kapcsolódó nyilvántartási, adatszolgáltatási feladatokat. Az Igazgatóság célja, a transzparens munkavállalói életút folyamatainak lefektetése, a teljesítmény- és karriermenedzsment, a munkaerő toborzási, kiválasztási, beillesztési funkciók standard alapokon nyugvó alkalmazása. A magas színvonalú, felelősségteljes támogatói hozzáállással, nagyfokú precizitással, a folyamatos fejlesztéssel, a stratégiai célokat fókuszban tartó tevékenységével, alapvetően járul hozzá a PTE szervezetfejlesztési elképzeléseihez. A Humánpolitikai Igazgatóság törekvése, a vonzó munkáltatói márka erősítése, intenzív hozzájárulása a kiszámítható, stabil és folyamatosan megújulni képes egyetemi működéshez.EGYED Mihály
igazgató
A Humánpolitikai Igazgatóság három osztályának professzionális HR szakmai működése magas színvonalon támogatja az Egyetem stratégiai céljainak elérését. A HR támogatás eszközrendszerének folyamatos fejlesztésével, előremutató, konstruktív javaslataival, hozzájárul a PTE szervezetfejlesztési elképzeléseihez. Feladatellátása során szakértői megoldásokat nyújt a munkaügy és bérszámfejtés, illetve a kapcsolódó tevékenységek tekintetében. Törekvése, a korszerű rendszerekben, transzparens folyamatokkal működő humánerőforrás-menedzsment megvalósítása, a teljesítmény- és karriermenedzsment feladatok optimalizálása, a munkaerő toborzással, a kiválasztással, beillesztéssel kapcsolatos tevékenységek kiszámítható, stabil működtetése.
MEZEI Alida
osztályvezető
Kreatív és innovatív tevékenységével közreműködik a PTE stratégiai elképzeléseinek megfelelő, a napjaink piaci elvárásaihoz illeszkedő HR stratégia kialakításában. Kidolgozza, bevezeti és katalizálja a modern HR folyamatokat, hozzájárulva a munkatársi elégedettség növeléséhez, s támogatva a PTE stratégiai céljainak elérését. Az Egyetem toborzási, kiválasztási és beillesztési folyamatainak fejlesztésével hozzájárul a PTE, mint vonzó munkáltatói márka, erősítéséhez. Az Egyetem még hatékonyabb és eredményesebb működéséhez hozzájáruló teljesítményértékelési rendszer fejlesztésében is aktív közreműködő. Célja a szervezeti kultúra dinamikus fejlesztése, a transzparens munkavállalói életút folyamatainak lefektetése, melyek a kiszámíthatóság és a lehetőségek láttatásán keresztül válnak a munkatársak számára, inspiratív, tudatos karriercéllá.
FARAGÓ Bianka
osztályvezető
A PTE munkavállalói számára, teljeskörű személyügyi adminisztrációs tevékenysége keretében, ellátja a foglalkoztatásra irányuló jogviszonnyal összefüggő dokumentációkezelési (munkaszerződések, munkaköri leírások), nyilvántartási, s mindezek koordinációjára irányuló feladatokat. Feladatellátása során előkészíti és operatív résztvevőként megvalósítja az egyetemi szintű személyzeti intézkedéseket. Együttműködő, támogató partnerként kapcsolatot tart a munkavállalókkal, a munkaviszonyukat érintő kérdésekben, melynek során szem előtt tartja az egyetemi szintű eredményességet. Folyamatosan karbantartja a személyügyi nyilvántartó rendszer és bérszámfejtő rendszer adatait. A hatékony munkavégzés, gördülékeny együttműködés jegyében, működteti, irányítja a HR referensi rendszert.
TEMESINÉ FORTVINGLER Ildikó
osztályvezető
Főfeladataként, megvalósítja a PTE bérszámfejtési folyamatait, melynek során szoros együttműködésben tevékenykedik a Személyügyi Szolgáltatások Osztállyal, illetve folyamatosan kapcsolatot tart valamennyi szervezeti egységgel. Tervezi, lebonyolítja a havi bérszámfejtési feladatokat, számfejti a rendszeres és nem rendszeres illetményeket, elkészíti az utalási állományokat. Számfejtési feladatain belül: mozgóbér (készenlét, ügyelet, túlmunka, műszakpótlék) számfejtését, távollétek rögzítését; letiltások, munkavállalói tartozások, illetményelőlegek kezelését, jövedelemigazolások kiállítását végzi. Adatszolgáltatási tevékenységet végez a hatóságok, a Kormányhivatal, a NAV, a nyugdíj- és egészségpénztárak, szakszervezetek, érdekképviseletek részére. Feladatkörébe tartozik a jóléti juttatások koordinációja (szülési segély, temetési segély, beiskolázási támogatás, táboroztatási támogatás, szociális segély, évvégi juttatás). Emellett koordinálja az egyéb juttatásokkal (utazási juttatások, munkaruha-juttatás, tanulmányi szerződések nyilvántartása) kapcsolatos feladatokat.
Pécsi Tudományegyetem
Kancellária, Humánpolitikai Igazgatóság
Cím
7633 PécsSzántó Kovács Jánus u. 1/b.
Telefon
Titkárság72 / 501-500 / 28701