Segítség elektronikus jelentkezéshez

Az alábbi leírás az űrlapon keresztül történő jelentkezésekhez nyújt segítséget.

 

Milyen fájlokat lehet feltölteni?

Képformátumok: JPG, PNG

Dokumentumok: PDF, DOC, DOCX, XLS, XLSX

Csomagfájlok: ZIP

 

Mekkora fájlokat lehet csatolni?

A csatolmányok legnagyobb megengedett mérete 5000 kB (~5MB) fájlonként. (ZIP csomag esetén a teljes csomag méretét jelenti)


Összesen hány fájlt lehet csatolni?
Nincs korlátozva.

 

Mekkora lehet az összes csatolmány mérete?
Nincs korlátozva, csak a fájlonkénti méret van meghatározva.

 

Ha már csatoltam a fájlokat, de nem küldtem még be a jelentkezést akkor tudom-e cserélni a mellékleteket, vagy tudok-e újabb fájlt csatolni?
Igen.


Honnan látszik, hogy sikeres volt a jelentkezés?

A képernyőn megjelenik egy visszaigazoló üzenet, és az űrlapon megadott e-mail címre is kiküldjük az automatikus visszaigazolást (általában 1 percen belül megérkezik). Az e-mailben küldött visszaigazolásban kiküldjük a csatolmányokat is, így ellenőrizni tudja, hogy minden elvárt dokumentumot felcsatolt-e.


Mit tegyek, ha lemaradt egy csatolmány, de már beküldtem a jelentkezést?

Ismét ki kell tölteni az űrlapot és felcsatolni a hiányzó dokumentumokat.

 

E-mailben be lehet küldeni a jelentkezést?

E-mailben jelentkezni azokra az álláspályázatokra lehet, ahol a benyújtás módjaként e-mail cím van megadva.

Abban az esetben ha a benyújtás módja elektronikus jelentkezés (tehát nem e-mail cím szerepel a szövegben) ott e-mailben való jelentkezésre nincs mód.

 

Mikor kell postai úton is megküldeni a jelentkezést?

Kizárólag akkor, ha az álláspályázati kiírás szövegében erre vonatkozó utalást talál, minden egyéb esetben csak elektronikusan.

 

Hol kérhetek segítséget, ha elakadtam az elektronikus jelentkezés benyújtásakor?

Technikai segítség az allaspalyazat@pte.hu címen kérhető. Kérjük, hogy erre a címre - amennyiben erre nem kértük Önt -  NE küldje el személyi anyagát, a hiányos mellékleteket az űrlapon keresztül küldheti el.