Pécsi Tudományegyetem

Kancellária
Humánpolitikai Igazgatóság

 

 

HR Kontrolling Osztály

  • Feladatok:
    a) az emberi erőforrás gazdálkodás rendszerének működtetése körében: aa) státusznyilvántartás, státuszgazdálkodás, létszám - és létszámváltozás nyilvántartás, ab) elemi költségvetés, féléves, éves beszámolók létszám - és személyügyi fejezeteinek elkészítése, elemzések készítése a Közgazdasági és Kontrolling Igazgatósággal együttműködve, ac) az egyetemi költségvetés összeállításához kapcsolódóan személyi juttatások tervezéséhez tervező táblák összeállítása, az előírt részletezettségű és elfogadott egységi személyi tervek nyilvántartása, tényadatok alapján eltérés elemzések készítése, b) belső, vezetői igények szerinti eseti és rendszeres riportok, elemzések, adatszolgáltatások elkészítése, c) külső szervezetek felé létszámmal, személyi juttatással kapcsolatos rendszeres és eseti adatszolgáltatások, elszámolások, statisztikák elkészítése, d) ellátja a bér és munkaügyi ügyviteli rendszer, továbbá a jogviszony létesítés, módosítás, megszüntetés elektronikusan támogatott folyamatainak rendszergazdai feladatait, e) a személyügyi nyilvántartó rendszerből adatszolgáltatás teljesítése a Felsőoktatási Információs Rendszer (FIR), a vezetői Információs Rendszer (VIR) számára, f) kapcsolattartás a Pályázatmenedzsment és Innovációs Igazgatósággal, valamint a Közgazdasági és Kontrolling Igazgatósággal a pályázaton foglalkoztatottak létszámával, személyi jellegű kifizetéseivel kapcsolatos vezetői adatszolgáltatási igény teljesítéséhez.

HR Szolgáltatási és Kontrolling Főosztály
HR Kontrolling Osztály

Ebben a csoportban jelenleg 6 munkatársunk található.